روانشناس من

در این وبلاگ شما می توانید مطالب مربوط به روانشناسی را مطالعه کنید

روانشناس من

در این وبلاگ شما می توانید مطالب مربوط به روانشناسی را مطالعه کنید

برای داشتن زندگی بهتر و لذت بخش تر می توانید از مطالبی که در اختیار شما قرار می دهم استفاده کنید. این مطالب در مورد زندگی زناشویی، روانشناسی خانواده و کودک و ... است که باعث درک عمیق تر مشکلات و بهبود روابط شما می شود.

  • ۰
  • ۰

در رفتارهای خود با همسرتان صداقت، احترام، عشق و بیان احساسات را جدی بگیرید. سعی کنید رفتار با همسرتان را به سمت رفتارهای درست و مناسب هدایت کنید. عادت به تندخویی، فریاد زدن، نادیده گرفتن همسر و … بسیار مضر و مخرب است و ترک این عادات نیاز به تکرار و تمرین زیادی دارد. پس قبل از اینکه به رفتارهای نامناسب عادت کنید، از آنها دوری کنید. برای ایجاد یک ارتباط قوی با همسرتان وقت بگذارید و تلاش کنید. طرز برخورد و رفتار زوجین با یکدیگر در تربیت فرزندان نقش بسیار بزرگی دارد. آنها به شما نگاه می کنند و از رفتارهای شما الگو برداری می کنند. پس سعی کنید در مقابل فرزندان احترام یکدیگر را حفظ کنید. تا آنها نیز احترام گذاشتن به شما، یعنی احترام گذاشتن به پدر و مادر خود، را یاد بگیرند.

برای حفظ رابطه و رفتار مناسب بین زوجین هر دو نفر باید تلاش کنند و این موضوع را جدی بگیرند. اگر همچنان نمی توانید روش های ارتباط با همسرتان و طرز رفتار کردن با او را در زندگی خود قرار بدهید. به یک مشاوره خانواده مراجعه کنید. روانشناس یا مشاور خوب به شما یاد می دهد که چگونه با همسر خود رفتار کنید تا ارتباطات عاطفی و کلامی سالمی بین شما و شریک زندگیتان برقرار شود.

 

 

علت عدم ارتباط صحیح با همسر در زندگی مشترک چیست؟

برخی از دلایلی که زوج ها در برقراری ارتباط صحیح در رابطه خود شکست می خورند عبارتند از: نداشتن زمان کافی با هم، که بتوانند صحبت کنند و گوش دهند. انتظار زیاد در رابطه با این که همسر باید بداند طرف مقابل چه فکر می کند. عدم تمایل یکی از طرفین به در نظر گرفتن دیدگاه طرف مقابل

 

پیامد نبود ارتباط قوی بین زوجین چیست؟

نبود ارتباط مناسب و قوی در رابطه زناشویی در برخی از موارد باعث جدایی زوجین می شود. بدون ارتباط مناسب زوج ها نمی توانند به فراز و نشیب های زندگی مشترک پاسخ مناسبی بدهند. و باعث رنجش یکدیگر می شوند. درگیری و تعارض در این رابطه ها بسیار شدید است و به سلامت جسمی و روانی زوجین ضرر می رساند.

 

#مشاوره_خانواده #مشاوره_آویژه #رفتار_صحیح_با_همسر #رفتار_عاشقانه_با_همسر #ارتباط_با_همسر #حفظ_رابطه_خوب_با_همسر

 

 

  • ۰۱/۰۶/۰۹
  • masoomeh ra

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی