روانشناس من

در این وبلاگ شما می توانید مطالب مربوط به روانشناسی را مطالعه کنید

روانشناس من

در این وبلاگ شما می توانید مطالب مربوط به روانشناسی را مطالعه کنید

برای داشتن زندگی بهتر و لذت بخش تر می توانید از مطالبی که در اختیار شما قرار می دهم استفاده کنید. این مطالب در مورد زندگی زناشویی، روانشناسی خانواده و کودک و ... است که باعث درک عمیق تر مشکلات و بهبود روابط شما می شود.

  • ۰
  • ۰

شوهر درونگرا

 

آیا زندگی با مردان درونگرا سخت است؟ چگونه با  شوهر درونگرا به خوبی زندگی کنیم؟ نحوه صحیح رفتار با شوهر درون گرا چگونه است؟ مردان درونگرا بیشتر بر احساسات درونی خود تمرکز می کنند و تحت تاثیر منابع تحریک پذیر بیرونی نمی شوند. همسر درونگرا فردی ساکت و گاهی خجالتی است که در برخی مواقع ترجیح می دهد تنها باشد. پس شاید در نگاه اول زندگی با چنین فردی سخت و یا خسته کننده باشد. در صورتیکه اینطور نیست. اگر شما یک فرد برونگرا باشید شاید کنار آمدن با شوهر درونگرا برایتان کمی سخت بوده و نیاز به تمرین و زمان داشته باشید.

به نظر می رسد درونگراها و برونگراها به سمت یکدیگر جذب می شوند. به همین دلیل است که درونگراها اغلب با برونگراها قرار ملاقات یا ازدواج می گذارند. اما به دلیل تفاوت هایی که با یکدیگر دارند بهتر است از یک مشاوره خانواده برای رفع مشکلات خود استفاده کنند. به یاد داشته باشید که شوهر درونگرا خود را نمی توانید تغییر بدهید. هیچ دو نفر در کره خاکی مانند یکدیگر فکر نمی کنند. حتی اگر هر دو آنها برونگرا باشند. پس سعی کنید با تفاوت های یکدیگر کنار آمده و در کنار این تفاوت ها یک زندگی عالی و روابط سالم ایجاد کنید. سعی کنید عادات ارتباطی خوبی را در رابطه خود ایجاد کنید. در مورد آنچه که هر دو از یک رابطه می خواهید صحبت کنید. از یکدیگر قدردانی کنید و احترام گذاشتن به نیازها و خواسته های همسرتان را فراموش نکنید.

 

آیا قرار ملاقات برای مردان درونگرا سخت است؟

قرار ملاقات از چند جهت برای مردان درونگرا سخت است. اول، ملاقات با افراد جدید می‌تواند چالش ‌برانگیزتر باشد، زیرا افراد درون ‌گرا ترجیح نمی‌ دهند خود را در موقعیت‌ های اجتماعی قرار دهند که مجبور به ملاقات با افراد جدید باشند. آنها همچنین ممکن است زمان بیشتری برای اعتماد کردن به طرف مقابل خود نیاز داشته باشند.

از یک شوهر درونگرا چه انتظاری باید داشت؟

درونگراها اغلب برای تأمل و تجدید قوا به زمان تنهایی نیاز دارند. این ممکن است به این معنی باشد که همسر شما هر روز به مدتی به تنهایی نیاز دارد یا اینکه باید برای مدتی بعد از شام به اتاق خواب خود برود. به نیاز همسرتان به حریم خصوصی احترام بگذارید و اگر می‌ خواهد مدتی تنها باشد، آن را شخصی نگیرید.

#مشاوره_خانواده #مشاوره_آویژه #مردان_درونگرا #شوهر_درونگرا #زندگی_با_شوهر_درونگرا #همسر_درونگرا #روانشناسی_فردی

  • ۰۲/۰۱/۲۲
  • masoomeh ra

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی